Yoga hjælper skulder patienter

Efter at have kæmpet indædt med en musearm (som i følge flere speciallæger er konstateret “kronisk-så-det-må-du-bare-lære-at-leve-med) i de seneste år, har jeg kastet mig intenst ind i yogaens verden. Derfor gør det mig altid glad, når de erfaringer, jeg selv har draget fra yogaen, faktisk begynder at blive bevist rent videnskabeligt.

Og når det så oven i købet er i The New York Times, at yogaterapi bliver omtalt som en mulig vej til helbredelse af fx. skulderskade, ja… så bobler jublen i min mave og glæden over ikke at fremstå som lallende hippie uden jordforbindelse.

Læs artiklen her: Yoga Therapy May Help Prevent and Treat Orthopedic Problems

Skriv et svar

