Happiness is a way of life

Jeg er i gang med at læse The Happiness Project og det er faldet mig for brystet, at jeg skal indføre meget mere sjov i min hverdag (hvilket forfatteren netop skriver om i kapitlet Maj) fordi det øger glæden og lykken ved dagligdagen.

Mere sjov, jo tak! Men hvad synes jeg er sjovt? Dette er mine foreløbige liste (med plads til mange tilføjelser):

– danse vildt på badeværelset til en popsang fra radioen
– løbe om kap med hunden
– hoppe i bølgen blå selvom det er iskoldt og slet ikke vejr til det (kun gjort een gang, men med stor succes)
– holde temafester med udklædning
– være impulsiv

20111019-190422.jpg

Skriv et svar

