Dårlig timing

Jeg har eet stort ønske. Jeg ønsker mig rigtig kærlighed i julegave ❤ Den der stormende store kærlighed som fuldstændigt fjerner dagligdag og vintertungsind fra mit mentale landkort. Jeg ønsker mig den rigtige vilde kærlighed. Den man hører om i kærlighedssangene. Sindssygen. Energiboostet. Tunnelsynet. Blindheden. Blødheden. Styrken. Uovervindeligheden. Kærligheden.

Men jeg oplevede det ikke. Derfor lod jeg ham den potentielle gå, selvom han havde alt det, jeg drømmer om. Kunne vi have skabt noget uovervindeligt sammen? Findes der mon kærlighed, som opstår over tid. Som ikke starter med at slå benene væk under een med det samme, men bygges op over tid? Og i så fald: hvor lang tid skal man vente? Til nu… hvor man endelig savner ham?

Skriv et svar

