The Daily Love

Få personer evner at skrive en god blog. Denne her er en af mine favoritter. Bare navnet  “The Daily Love” får mig i godt humør. Fint navn, ikke?

Da jeg læste artiklen Why We Date at the Level of Our Self-Esteem, blev jeg virkelig opløftet. Budskabet om, at vi skal elske os selv, før vi finder den rette, som kan elske os som vi er, stemmer helt overens med alt, hvad jeg har lært i yogaens verden.

Det er så dejligt, når det man tror på, bliver bekræftet. Jeg vil uden tvivl kommer til at læse mange flere indlæg på denne fantastiske blog.

Der findes masser af andre gode blogs, som vil jeg komme ind på senere. Bl.a. er Elise og Acie på min personlige hitliste.

Skriv et svar

