Halskæden

e0685c7456ed11e1abb01231381b65e3_6.jpg

“My Buddha and I”

I januar var jeg sammen med yogarødderne for at lege med perler. Ja, du læste rigtigt. Totalt fjollet og befriende barnligt. Vi havde dog et højere formål, nemlig at lave malas og andre smykker som relaterer sig til yogaverdnen. Jeg havde forelsket mig i en lille bitte Buddha i en perleforretning og en masse sorte perler. Så min halskæde blev ret simpel. Men jeg elsker den.

Hver gang jeg har den på, bliver jeg mindet om, hvor meget jeg har i dette liv. Hvor mange gode venner og hvor meget heldet har tilsmilet mig på det sidste. Det gør mig taknemmelig for mit liv.

Når jeg tager den af om aftenen, hænger jeg den på min natbordslampe. Så den er det første jeg ser, når jeg vågner.

Skriv et svar

