Findes de gode mænd stadig derude?

Det er lørdag eftermiddag og jeg er i gang med at forberede mig på at skulle ud i regnen og hen til en veninde for at fejre hendes 31-årige fødselsdag. Hun er lige blevet single efter et 7 år langt forhold. I går fortalte hun mig, at hun havde mødt en anden, men han havde vist sig at være en rigtig player.

Så hun spurgte mig, om der overhovedet er gode mænd derude. Det tror jeg stadig på, at der er.  Hvis de gode mænd ikke er derude i verdnen – i byen – hvor skulle de ellers være? Det er vel et spørgsmål om at tro på, at det kan lykkes at finde den eneste ene? Ellers er der ingen grund til at lede, vel?

Love is letting go of fear

Skriv et svar

