Love Quote

“The entire sum of existence
is the magic of being needed by just one person

– Vi Putnam

Jeg elsker citater, hvis I ikke skulle have bemærket det. Jeg elsker når visdom bliver udtrykt i korte koncise sætninger. De kan være så smukke. Og jeg kan blive så glad af at læse dem. De giver stof til eftertanke og jeg bliver mindet om nuet og livet. Derfor samler jeg på dem, og min seneste app er dog også kaldet Love Quotes, hvorfra jeg har lånt dette skønne citat om kærlighed.

Skriv et svar

