Påskeferie i Yogaland

Påskeferien har været tilbragt i Yogaland. Jeg startede ud med at bruge tre dage med European Yoga Nomads, som denne gang samlede hele 75 mennesker fra otte europæiske lande på Soulhouse (billederne kommer i særskilt indlæg). Det er det fedeste koncept, som jeg kan anbefale alle yoga-entusiaster, der også har en svaghed for rejser. Og så var Chris Chavez endnu engang bare helt fantastisk.

Nomaderne drog videre og jeg blev i København til en omgang Immersion med Sianna Sherman (mere om det senere). Puha, det var virkelig hårdt med 9-timers sessions fyldt med filosofi, asanas og terapeutisk træning. Men det hele blev lidt bedre af, at jeg kunne flashe denne smukke jumpsuit!

Jeg ved godt, at det ikke er rigtig yoga-spirit at tilføje flere materielle goder til samlingen, men nogle ting kan man bare ikke stoppe med at drømme om. Sådan har haft jeg det med jumpsuiten her fra Prancing Leopard, som er et ekstremt lækkert økologisk mærke fra USA. Lidt high-end rent prismæssigt, hvilket er nok er derfor, det har taget mig 20 måneder at få den hjem i skabet.

One thought on “Påskeferie i Yogaland

  1. Pingback: Mit 2012 | Lilla Lykke

Skriv et svar

