Meditation Dag 26: Blame it on the dog

WalkOntheShore

Meditation, sagde du? Øh…. Det kender jeg ikke noget til….. Arghhhh…… *!##?!#&!!

Jeg forstår det simpelthen ikke! Hvordan kan jeg bare glemme at meditere i en hel uge, når jeg for 11 dage siden skrev, at jeg ville vende skuden og komme i gang igen? Er det virkelig så svært?

Tja, sandheden er bare, at jeg har passet hund (i øvrigt verdens dejligste hund, hvis jeg skal sige det:)). Og jeg har gået ture. Mange ture. Som det første om morgenen. Som det første efter arbejde. Som det sidste før sengetid om aftenen.

Og ja, jeg ved det godt. Det er endnu en dårlig undskyldning og endnu en hund, som får skylden. But blame it on the dog, right? Hmm… Begynder at tvivle lidt på det her projekt, og min evne til at ændre noget ved min livsstil. Men 4 dage, de sidste små søde 4 dage – det må da være muligt at slutte projektet med bare lidt succes? Please…

2 thoughts on “Meditation Dag 26: Blame it on the dog

  1. Pingback: Meditation Dag 30: A success? | Lilla Lykke

  2. Pingback: Mit 2012 | Lilla Lykke

Skriv et svar

