This is the beginning…

… of anything you want.

Længe har jeg haft et godt musikalsk øje til de tyske piger, der kalder sig BOY. Jeg har tidligere linket til deres super fine video Little Numbers. I dag opdagede jeg så, at de er ude med et album som hedder Mutual Friends, og deriblandt er nummeret “This is the beginning – of everything you want”.

Jeg har den her mærkelig følelse af, at sangen er skrevet til mig. At den retning min liv tager lige nu, netop er alt det universitet ville have, at jeg skulle finde. At min modgang skulle få mig til at indse, at jeg elsker at vejlede studerende, brænder for at leve efter bæredygtige principper og styrkes af den livsvisdom og sindsro, som naturen og yogaen giver mig.

Maybe this is the beginning of everything I want… 🙂

One thought on “This is the beginning…

  1. Pingback: Mit 2012 | Lilla Lykke

Skriv et svar

