Jeg læser …

 

921ac2cacc4311e1a38422000a1c8933_6.jpg

… Relax & Renew af Judith Lasater. Det er Biblen for restorativ yoga. Og en del af mit pensum på yogalæreruddannelsen i Restorativ Yoga på Hamsa. I denne uge dyrker jeg 3 timers yoga hver morgen sammen med Sara. Det er så givende at kunne mødes med en anden og diskutere stillingerne. For modsat anusarayogaen, tager stillingerne i restorativ yoga lang tid at sætte op, typisk 10-15 minutter. Men så ligger man også godt i tilsvarende tid. Helt afspændt. Og den bedste anti-stress-kur der fåes.

3 thoughts on “Jeg læser …

  1. Pingback: Lys kræver mørke, mørke kræver lys | Lilla Lykke

  2. Pingback: Bo Forbes om Restorative Yoga | Lilla Lykke

  3. Pingback: Mit 2012 | Lilla Lykke

Skriv et svar

