Lys kræver mørke, mørke kræver lys

Dagligdagen begynder så småt igen efter en stille sommer. Yogastudiet har endelig sat flere timer på skemaet efter en lang sommerpause og jeg kan endelig genoptage min morgentur gennem Københavns gader på min cykel på vej mod yogastudiet. Jeg elsker sådan en start på min dag.

I dag var sådan en dag. En dejlig dag. Den blev endnu bedre af en restorativ yogasession med to skønne yogiske medstuderende (på den restorative Teacher Training, jeg skrev om forleden) og en efterfølgende samtale med en veninde. Vi talte om livet, hvor vi var, hvad der havde bragt os hertil, og hvordan vi egentlig havde det med at være her, hvor vi er lige nu.

Og så slog det mig. Jeg har det godt! Endda rigtig rigtig godt! Jeg vågner hver morgen og er glad. Ja, jeg tror faktisk, at jeg elsker mit arbejde, min fritid og ikke mindst mine fantastiske venner.

Efter nogle hårde år, hvor jeg til tider har troet, at nedturen aldrig ville vende, er det verdens bedste følelse at opdage, at tingene har vendt. At jeg har det godt. Og at jeg faktisk er lidt lykkelig. Lige nu. Lige her.

Det er jeg enormt taknemmelig for. Så tak. Til alt og alle.

One thought on “Lys kræver mørke, mørke kræver lys

  1. Pingback: Mit 2012 | Lilla Lykke

Skriv et svar

