Mit Bornholmer-retreat venter forude

 

“100 kvm træterasse med udsigt over vandet og Svanekes røde tegltage”… sådan lyder beskrivelsen på det sommerhus, hvor jeg skal tilbringe otte skønne dage fra i morgen. Wuhuu…. Hvor jeg glæder mig!

Det kribler i hele min krop og jeg kan slet ikke vente med at komme afsted, når jeg læser beskrivelsen af feriehuset. For jeg kan allerede se mig selv lave sun salutations på terassen, mens solen står op over Østersøen.

Jeg elsker denne forventningens glæde, samtidig med at jeg føler mig enormt priviligeret over at have venner, som inviterer mig med til så smukt et sted.

Venner. Ferie. Bornholm. 100 kvm terasse. Udsigt over Østersøen. Det er de bedste ingredienser til at skabe en perfekt ferie. Ikke engang dårligt vejr kan ødelægge den cocktail.

One thought on “Mit Bornholmer-retreat venter forude

Skriv et svar

