Velkommen til min nye ven: Puja

I går gik det som bekendt dårligt med at skabe tid og rum til min yogapraksis. Imens jeg gjorde klar til at gå i seng, fik jeg en enorm trang til at rydde op på mit værelse og lave aftenyoga. Og pludselig havde jeg ud af rodet lavet denne lille puja. Det var ligesom, at det føltes mere rigtigt at lave yoga, når disse ting var samlet foran mig. Så det gjorde jeg.

Billedet ovenfor minder mig i øvrigt om dette billede af en udendørs puja, som jeg for et par år siden tog på en rejse til Kerala i Indien.

Skriv et svar

