Lykkelistens status

20121117-121840.jpg

Jeg sidder og kigger lidt på min lykkeliste, og indser at jeg faktisk har opfyldt en masse af mine mål allerede her i løbet af de første seks måneder af mit 32. år. Det føles ret godt.

I dag skal jeg således holde fest for og med vennerne (nr.2). Det glæder jeg mig vildt til, fordi der er intet bedre end at varme sig i sine bedste venners selskab på en mørk og rå novemberaften. Og jeg synes selvfølgelig, at jeg ekstra meget fortjener at blive forkælet med mine venners selskab, fordi jeg i går forstuvede foden og hånden i et klumset fald over en sten i vejen midt i myldretiden.

Men så er det godt, at jeg allerede har taget en uge lang workshop i yoga terapi (nr. 10) i juli, så jeg kender alle tricks for hurtigt at komme i bedring. Af mærkelige grunde har jeg glemt at skrive om den fantastiske workshop hos Timothy McCall, som var i Danmark for at undervise i Yoga As Medicin. Hans bog af samme navn, er som sagt en favorit blandt min yogalitteratur, og workshoppen var endnu bedre.

Apropos bøger havde jeg glemt at medbringe læsestof til turen til Paris (nr. 13) i Oktober sammen med den skønne Fru C. Men heldigvis blev vi begge forelsket i boghandleren Shakespear & Co., hvor vi købte os fattige og derefter sad med snuden i bøgerne på de smukke franske cafeer i Montmartre. Faktisk var turen planlagt, så jeg kunne deltage i Yoga Nomadernes arrangement i Paris (nr. 15), men jeg endte med at måtte smutte fra begivenhederne, så jeg kunne deltage i det sidste modul af min Restorative Teacher Training (nr. 18).

Og ja, så kan jeg snart fejre, at jeg ENDELIG ENDELIG igen snart er økonomisk uafhængig (nr. 32). Det føles bare så godt at tænke på. Og ikke mindst at skrive. *#/&!! hvor har jeg ventet på det øjeblik. Så nytårsaften bliver der virkelig noget ekstra at fejre.

Skriv et svar

