Sommerens workshop med Jordan & Douglas!

jordanbloom

Jeg har tidligere ævlet løst om, hvor glad jeg var for at møde Jordan Bloom på Immersion I + II + III i 2010 og 2011. Bl.a. var Jordan min inspiration til at lave lykkelisten, som du kan se her.

Jordan Bloom var også ham, som introducerede mig til Anusara yogaens forunderlige filosofi-, anatomi og -asanalære. Og jeg blev forelsket.

Nu kommer Jordan og hans filosofilærer, den fantastiske Douglas Brooks, endelig til København. Selvom det først er til juni, så glæder jeg mig allerede enormt meget til at skulle nyde seks dage i selskab med de to vidende og underholdende herrer.

Du kan læse mere om Jordan Bloom på hans hjemmeside og Douglas Brooks kan ligeledes følges på rajanaka.com. Maria Steffensen står for at arrangere besøget og kan kontaktes via Facebook eller via mig.

2 thoughts on “Sommerens workshop med Jordan & Douglas!

    • Det er d. 12-16. juni. Early bird priser er 5000, derefter 5900. Men der er ikke meldt en dato ud eller hvordan man tilmelder sig endnu. Jeg kan give dig lyd, når jeg hører mere fra Maria som arrangerer det.

Skriv et svar

