Mit 2013 Projekt

1 - New Years Dinner2 - My Christmas Present3 - Reading film magazine and watching From Here to Eternity4 Organizing my year5 Hangovered and Unhealthy Food

The 365 Project, a set on Flickr.

Længe har jeg gerne ville lære at tage billeder, altså sådan rigtig gode fotografier hvor jeg har styr på vinkel, brænde, lukketid, komposition og lys.

Men det er ikke blevet til så meget, selvom jeg for snart 5 år siden købte et virkelig lækkert kamera.

Nu har jeg altså bestemt mig for at gøre noget ved drømmen om at lære at tage gode billeder. Så jeg har tilmeldt mig en gruppe, hvor udfordringen at dokumentere mit liv med et billede om dagen.

Du kan læse mere om udfordringen på linket her og ellers følge hvordan mine billeder udvikler sig her på flickr.

Skriv et svar

