Opgaven er afleveret

6_Writing Exam Paper

IMG_5648

I går afleverede jeg min opgave i kurset Restorativ Yoga. Hermed er jeg nået til slutningen på det otte måneders forløb, som jeg begyndte, da jeg tilmeldte mig uddannelsen som restorativ yogalærer i April. Jeg har suget viden til mig om ayurveda, terapeutisk yoga, filosofi, anatomi og nervesystemet. Jeg har mødt skønne mennesker og fået nye venskaber. Og så har jeg selvfølgelig praktiseret en masse restorativ yoga.

Nu er opgaven så afleveret. Så måske bliver jeg yogalærer i restorativ yoga inden så længe.

Skriv et svar

