Endnu mere at glædes over…

enjoylittlethings

At Jordan Bloom kommer til DK er stort. Men der er også andre gode ting, som sker.

Lige efter jul gjorde jeg mine skriverier her på bloggen offentlige ved at profilere den på Facebook. Selvom en blog i udgangspunktet selvfølgelig er både søgebar og offentlig, så er den alligevel ganske anonym, når den flyder i det kæmpe store ocean blandt milliarder af andre blogs, hjemmesider og tjenester på nettet.

De sidste par år har for mig været præget af en stor omstilling og personlig udvikling, hvilket netop er blevet dokumentet her på bloggen. Jeg har skrevet om mange gode oplevelser, men i høj grad også en masse om sorg, tristhed og svære beslutninger.

Derfor var det stort skridt for mig at invitere mine venner og familie ind i mit univers her på bloggen. Dog har modtagelsen overvældende og rørende varm. Mine forældre er stolte af, hvad jeg har udrettet, veninder har rost min skrivestil og endnu flere veninder har ladet sig inspirere af min lykkeliste, så de nu også laver egne lykkelister.

Det hele varmer bare rigtig meget. Hvert ord. Hver tilkendegivelse. Og ikke mindst hver lykkeliste (se Kiris her) der dukker op i cyberspace.

Tak for at tage varmt imod min blog. Tak for at skrive, hvad i synes om mine indlæg. Og tak for lytte. Det er pga. af Jer, at jeg absolut forsætter med skriblerierne, både dem om det gode og dem om det dårlige.

Skriv et svar

