Er bloggen død?

Det er vist et rimeligt spørgsmål at stille. Og jeg stiller også mig selv det. Men svaret er nej, bloggen lever. Det er bare et meget stille liv. Når jeg ikke har postet siden April, skyldes det, at jeg har haft travlt på mit arbejde.

Meget tid et sted, betyder mindre tid et andet. Desværre har det haft konsekvenser for mit yoga-blog-liv, som i den seneste tid har været kraftigt reduceret (en mild underdrivelse). Jeg har faktisk (lige for at understrege, at jeg altså ikke har droppet yogaen på nogen måde!) været aktiv yogi og deltaget i foredrag, kirtan, workshops og har læst spændende yogatekster  (senest Simon Krohns bog Nærmere Noget).

Tiden har bare ikke været til at blogge. Men sådan er livet jo også nogle gange. Og i de situationer må jeg sænke ambitionerne og acceptere, at sådan er det lige nu.

2 thoughts on “Er bloggen død?

Skriv et svar

