Ny hobby: Yogakort I

Jeg opdagede fornyeligt, at jeg ikke havde en egentlig hobby mere. Det var i sig selv ret nedslående at indse, for jeg har altid været hende, som barn lavede egne kryds-og-tværs til familien, syede egen gallakjole til studenter-dimenssionen og skrev kalligrafibreve til pennevennerne.
Jeg har derfor besluttet straks at løste min hobbyløse tilværelse på pragmatisk vis med saks, lim og en yogaplakat.

Velkommen til min nye hobby: Asana huskekort. Eller sagt på konkret dansk: kreationen af 336 kort med en afbilledet yogastilling på hver.

Hvert kort skal indeholde:
– billede af yogastillingen (asana)
– sanskrift navn
– dansk navn (evt. Engelsk navn)
– instruktionsclues
– terapeutisk egenskab

… Det er i al fald ambitionen. Der burde være beskæftigelse til mange mørke vinteraftener.

1 thoughts on “Ny hobby: Yogakort I

  1. Pingback: Yogakort III : Syllabus 1 « Lilla Lykke

Skriv en kommentar